Cetusan hati…

السلام عليكم . Salam sejahtera . Guten Morgen

Entahla… kadang kala hati ni hendak juga melontarkan sesuatu pandangan…

Hidup ini penuh dengan pelbagai dugaan, cabaran dan tak kurang juga halangan. Namun demikian setiap ujian itu bakal  meninggalkan kesan dalam hidup kita.

Tahun hadapan…2011

Pelbagai perkara akan berlaku, yang pasti mengubah hidup aku. Inilah masanya, untuk aku buktikan yang aku juga boleh berjaya seperti orang lain, seperti Saudara Ahmad Zhafir yang berjaya merangkul 11 A+ dalam SPM.

Aku boleh berjaya! Aku pasti…

Namun demikian…

Apa yang telah aku laksanakan untuk merealisasikan cita-cita itu?

Mahukah aku biarkan sahaja cita-cita itu terkubur tanpa nisan yang bakal menandakan tuannya?

TIDAK…tidak sama sekali!

Apa jua yang terjadi…aku akan buktikan!

Kepada Ayah

Kepada Ibu

Kepada Guru

Kepada Adik-adik

Kepada Teman

dan

Kepada Semua!

Yakin Pasti Boleh…ingat matlamat kita!

1 Matlamat   1 Hasrat   1 Semangat

Altima 0711 Pasti Boleh!

Post by Ehsan Fitri

p/s: entahla…tengah-tengah malam ni, tiba-tiba aku sedar yang aku perlu lakukan sesuatu…!

One thought on “Cetusan hati…

  1. Dalam hidup nie kita perlu ade azam yang kuat dalam diri bru kita boleh berjaya …❤ kita mesti berusaha dan terus berusaha untuk mencapai matlamat kita itu….. kita hendak lah sentiasa bersyukur apew yg diberikan ALLAH🙂🙂 setelah kita berusaha kita hendaklah bertawakal kepada ALLAH.. insyaALLAH hidup kita akn sentiasa diberkati ALLAH amin …………….

Need To Hear From You

