Menulis? CHANGE!

السلام عليكم

~ Peace be upon YOU ~

Change!

Memandangkan blog ni semakin lama semakin tak terurus dan diurus, aku dah TEKAD dan NEKAD untuk berubah!

Ya!

Berubah!!!

Setelah sekian lama, aku dah detected beberapa masalah utama:

Penyakit yang dari dulu memang aku takut sejak mula-mula aku melangkah kaki ke sekolah – MALAS.

MASA yang tak cukup – apasal pulak macam tu, semua orang ada masa yang sama

JEALOUS+GERAM+CEMBURU dengan blog-blog kawan aku yang comel-comel dan terurus dengan baik dan sempurna.

Sebenarnya nak tulis macam-macam, tapi bila buka je DAshboard blog ni, seems all the idea EVAPORATE!!!

Change!

P/s : Thanx to bloggers yang buat aku sedar, tu la gunanya kawan!!!

“Winners never QUIT!”

One thought on “Menulis? CHANGE!

Need To Hear From You

