PKTR@Yayasan TUN Razak

السلام عليكم

~ Peace be upon YOU ~

Sebenarnya benda ni sedang berjalan secara lansung bermula 27 Februari aritu sampai la 12 Mac ni. Habis tu, apasal pulak aku nak tulis pasal program kepimpinan ni?

Haha! [Good question, indeed!]

Program tu sebenarnya memang impian aku la, memang aku teringin sangat-sangat nak join sebab aku rasa tahap keseronokan+kepelbagaian ilmu pengetahuan yang perserta-peserta program tu tangah dapat sekarang ni melebihi segala-galanya!!!

Habis tu kenapa aku tak join?!

Aah yek? Kenapa aku tak join! Sape tak nak join?? Nak sangat!!! Tapi sebenarnya ada satu lagi tugasan yang lebih penting daripda program tu, kena pulak tugasan kali ni melibatkan masa depan aku, (gila gramatik punya ayat~)

So, tujuan sebenar aku tulis post ni, kena pulak hari ni hari JUmaat yang memang sah hari yang penuh keberkatan – aku nak ucapkan jutaan ucapan terima kasih kepada YAYASAN TUN RAZAK terutamanya kepada Tengku Harith yang sebenarnya banyak membantu aku  untuk dapat peluang join program tu, tapi kita merancang dan semestinya sebaik-baik perancang tak lain tak bukan Allah SWT.

Teriam kasih dan saya doakan hasrat Yayasan Tun Razak yang diberitahu oleh Tengku HArith kepada saya akan tercapai dengan izinNya~

Last question, boleh? [Ha, apa yang nak tanya sangat tu?!]

Apa hasrat YAYASAN TUN RAZAK?!

Oh! Diorang nak lahirkan leaders – tetapi sebenarnya bukan common leaders but…

YOUNG PROFESSIONAL LEADERS!!!

Buat kawan aku, yang kita jumpa time Kursus Kepemimpinan KP TKP dengan time Bahas HKSBP Ke-38 [agak-agak boleh teka tak sape?]

Selamat MAju JAya!!! Kongsi la ilmu tu sama-sama.

P/s : aku rasa peserta yang join program tu sekarang, bila diorang keluar nanti mesti hebat-hebat belaka~

 

“Winners never QUIT”

Need To Hear From You

