Selangkah lagi…

السلام عليكم

~ Peace be upon YOU ~

Hari esok hari penentuannya…

Eh?! Bro benda ni?

Sebenarnya esok aku ada temuduga, bagi sesiapa yang dah tau, tahniah sebab tak semua orang aku bagitau sebab aku tengah takut+cuak. Temuduga tu punyalah ganas sampai kena buat seminggu.

Haha

Sebenarnya memang impian aku nak melangkah kaki kat tempat tu sebab aku rasa masa depan akan jadi lebih cerah bila kita berada kat sana. Tapi minat setiap orang kan berbeza, ada jugak aku ajak kawan-kawan aku join pergi tempat yang sama tapi kebanyakannya nak ke luar negara…

Habis tu, bro ni tak nak pergi oversea ke?!

Siapa kata tak nak? Haha. Memang la nak, tapi bila aku pikir-pikirkan balik, belajar kat mana-mana pun sama jugak, yang penting ilmu yang kita dapat tu kita gunakan dengan betul atau pun tidak.

So, nanti-nantilah aku pergi oversea tu~

Hehe, alah bro takkan tak boleh bagi clue sikit nak pi mana esok?! Please~

Ok la. Tengok gambar kat bawah ni, pastu cuba la teka-teki yek~

Kadang-kadang aku fikir jugak, aku ni cukup layak ke? Hehe. tapi nasib baik la ada parent, family dengan kawan-kawan yang bagi banyak semangat untuk aku cuba jugak~

Rezeki Allah ada di mana-mana [Dini kata,]

Jadi, kita doa sama-sama yek! Ada rezeki insya-Allah ada la tempat aku kat situ.

P/s : Aku rasa clue gambar yang aku bagi tu da cukup senang untuk korang teka kan? Temuduga tu bukan kat situ tapi untuk ke situ~

“Winners never QUIT”

One thought on “Selangkah lagi…

Need To Hear From You

