Marah?!

السلام عليكم

~ Peace be upon YOU ~

Ish. Apa ni marah-marah. Tak elok. Senyum sikit. ^^

Marah? Sabarlah. Rileks lah. Cool. Tenang-tenang. ^^

Jangan lah marah-marah. Nanti cepat apa? Cepat apa?

Cepat TUA. Hehe.

Betul tu. Kalau ada masalah, settle lah elok-elok. Tak mau masam-masam macam ni. Tak comel. Hehe ^^

Dia kata:

Tengok. Kan dah kalah. 

Siapa kata kita tak boleh marah? Perasaan marah satu perasaan yang kita takkan dapat lari daripadanya. Yang penting sekali macam mana kita kawal perasaan marah dan cara kita mengadapi marah.

Kalau kita tak mampu nak kawal marah, bayangkan apa yang berlaku. Tak pasal-pasal orang yang tak bersalah pulak yang kena. Kan?

Jangan marah-marah lagi.

Dah tau kan? Kalau macam tu jangan marah-marah lagi yup. ^^

Kalau nak marah jugak? =_=’

Marahlah. Nanti kena jual. Padan muka. =P

Orang dah kata jangan marah-marah. Hadapi semua perkara dengan sabar dan anggap semua perkara boleh diselesaikan. Think positive!! >.<

InsyaAllah. Semuanya akan selesai. Senyumlah. ^^

P.s : Harap post yang ringkas ni dapat buat anda tersenyum. Ingat, ceria-ceria selalu. ^^

 Winners NEVER Quit!

Need To Hear From You

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s