Classmates?!

السلام عليكم

~ Peace be upon YOU ~

Classmates. Schoolmates.

Semuanya sama. Semuanya kawan aku. Teman aku. Time sekolah, time universiti. Mungkin tempat berbeza tapi korang masih sama. Yup! ^^

Orang silih berganti. Datang dan pergi. Tapi apa yang pernah kita buat sama-sama, bukan senang nak kita lupakan.

Kalau korang boleh kata,

Alah, Ehsan tu dah masuk asasi mana ingat dah kita.

Ye la tu, Ehsan tukar kumpulan dah sombong dengan kita.

Nanti Ehsan mesti lupa kita…

Korang boleh cakap apapun tapi kalau korang jadi aku, korang bolehke lupakan orang-orang yang sama-sama dengan korang. Tak kira la susah ke senang ke. Boleh ke?

Kadang-kadang memang kita bergaduh, masam muka, tak bertegur, tak nak jumpa tapi itulah yang sebenarnya buat kita tak boleh lupakan kawan kita. Siapa tak pernah bergaduh kan?

Yup, aku tak lupakan korang!

Orang tua kata kalau bergaduh nanti dah besar kahwin. =_=” Boleh percaya ke? Takdelah tapi tu maksudnya bila kita bergaduh, lagi kita ingat kat orang tu. Silap-silap rindu nak bergaduh lagi. Hahaha (Gurau je) =_=’

Sebab tu, hargailah kawan-kawan korang. Biasalah, aku pun manusia biasa macam korang jugak. Aku pun buat salah tapi apa salahnya kalau kita berbaik. Kan?

Kan lagi molek+cun+comel+lawa+bagus kalau macam tu. ^^

Yelah, kita mungkin kadang-kadang terlupa sekejap kawan kita. Tapi tak boleh la kita cakap yang orang tu dah totally lupakan kita. Mungkin dia sibuk, ada kerja ke. Mana kita tau kan?

Apa kata kalau kita berbaik macam dulu. Ingat, kawan kita mungkin terlupakan kita hari ni tapi suatu hari nanti lambat laun kita tetap perlukan dorang jugak.

Dan mereka pun akan perlukan kita, kan?

Tak bertegur tak bermakna lupa, tak mesej tak bermakna sombong, tak call tak bermakna alpa.

Ingatlah. Aku tak lupa korang. Tau!!

P.s Aku minta maaf yup, kawan-kawan. Kita kawan kan? ^^

 Winners NEVER Quit!

3 thoughts on “Classmates?!

Need To Hear From You

